surat makluman ketidakhadiran ke sekolah


Melengkapkan Borang Maklumat Pelajar. HASNANUntuk makluman pihak tuan anak saya tidak dapat hadir ke sekolah pada 18hb.


I M Reading Contoh Surat Tidak Hadir Ke Sekolah On Scribd Surat Solar System Projects Early Literacy

Surat Tak Hadir Ke Sekolah Atas Urusan Keluarga.

. Namun tidak pergi ke klinik dan tidak mendapat surat pelepasan doktor. Sebelum jam 10 pagi. Kehadiran anak-anak ke sekolah adalah perkara penting dan akan direkod oleh pihak sekolah.

Berikut dikongsikan contoh yang mudah dan ringkas beberapa surat rasmi makluman kepada pihak sekolah akan ketidakhadiran pelajar ke sekolah tanpa sijil sakit ataupun atas alasan lain yang kukuh atau munasabah. Sebab ketidakhadiran saya ialah kerana. Untuk makluman tuan anak saya tidak dapat hadir ke sekolah pada kerana ada urusan keluarga.

Sekian sahaja untuk makluman dan tindakan pihak tuan. Abu Bin Bakar No. Jun 2012 bersamaan hari Isnin kerana sakit perut.

Justeru jika terdapat perkara yang tidak dapat dielakkan seperti sakit atau urusan keluarga sehingga menyebabkan ketidakhadiran ke sekolah anda bertanggungjawab untuk menulis surat sebagai pengesahan. 70 Jalan Mega Jaya 1 Taman Mega Jaya 43650 Bandar Baru Bangi Selangor. Sesi petang sebelum jam 3 petang.

Bersama-sama surat ini saya serahkan semua buku pinjaman anak jagaan saya kepada pihak sekolah. Saya juga berjanji akan menanggung semua risiko atas tindaakan saya ini. Saya berjanji tidak akan mengulangi lagi perkara ini.

Justeru itu saya memohon maaf di atas ketidakhadiran pelajar berkenaan. Kepada ibu bapa atau penjaga yang mempunyai anak-anak di sekolah. Saya ingin memohon maaf sekiranya ketidakhadiran saya menyusahkan Tuan.

Guru boleh memuat turun. Surat Tidak Hadir Ke Sekolah Atau Cuti SakitRamai ibu bapa dan pelajar yang banyak membuat carian tentang contoh surat rasmi tidak hadir ke sekolah. Untuk makluman tuan anak saya Anindya Fauziah tidak dapat hadir ke sekolah pada 3 Sep 10 Sep 2020 sebab sekeluarga kami pergi melancong ke Indonesia.

Anak saya akan hadir ke sekolah seperti biasa apabila pulih daripada sakitnya nanti. Tuan Puan MAKLUMAN KETIDAKHADIRAN KE SEKOLAH Dengan hormatnya perkara di atas dirujuk. Saya berjanji tidak akan mengemukakan sebarang rayuan atau bantahan berhubung perkara di atas.

Ketidakhadiran murid bersemuka tidak akan dianggap sebagai satu kesalahan disiplin jika sekolah diamklumkan oleh ibu bapa penjaga atas faktor kembimbangan penularan COVID19. Waktu Pengemaskinian Kehadiran. .

Makluman ketidakhadiran ke sekolah sebab pergi pelancongan Dengan hormatnya perkara di atas dirujuk. CONTOH SURAT TIDAK HADIR KE SEKOLAH. Cara menulisnya mestilah dengan format surat rasmi kerana yang hendak menerimanya adalah pihak sekolah yang merupakan institusi rasmi Malaysia.


Google Images


Google Images

Related : surat makluman ketidakhadiran ke sekolah.